Direktlänk till inlägg 28 september 2008

Söndag - soft familjeliv

Av Jessica - 28 september 2008 12:51

Vaknade av att en liten kille låg bredvid mig och sov. Skönt när hela familjen får plats i samma säng :o)
Natten har gått bra och Oppli verkar inte ha haft ont i munnen, han har även ätit som han ska under dagen så än så länge är blåsorna under kontroll.

Vi har softat hela dagen, den största ansträngningen vi kostade på oss var att promenera till familjen Pettersson. Men då det bjöds på gott kaffe och riktigt mumsig äppelkaka kan jag lugnt känna att det var värt det....

Nä, nåt annat har jag inte att dela med mig av, det har som sagt varit en lugn och skön dag!

 
 
Ingen bild

Karolin

30 september 2008 21:14

Härligt - en helt vanligt dag hos en helt vanlig familj :) Själv vaknar jag med tre killar i sängen varje natt. Vet inte om jag delar din glädje att alla får plats i en säng....

Vi funderade också när vi såg Sanna på TV om det var ert armband hon hade på sig :) Jonas är övertygad att det var det.

Stor kram till er. Ser fram emot att få träffa dig snart igen.

Karolin

 
Ingen bild

Anna-Karin

1 oktober 2008 23:34

Hej ni underbara människor!
Jag hittade hit på vår första kväll hemma på en månad och jag hoppas att det nu är på riktigt.
Efter vi lämnade Uppsala så blev det två intensiva veckor med antibiotika intravenöst + isolering de sista 6 dagarna pga en eländig magsjuka mitt upp i allt. Ella påvisar en stark vilja att bli frisk men har en bra bit kvar då hon enligt sjukgymnasten är omusklad både efter infektionen och magsjukan.
Så skönt att hitta på er, har tänkt mycket på er och hur det går för er lilla superhjälte och kommer uppdatera mig framöver.
Och STORT tack för det stödet och råden vi fick utav er i Uppsala, det hjälpte nog mer än ni tror.

Massor av kramar från Ellas familj!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 16 oktober 2011 21:26

...så nu gör vi äntligen slag i saken och höjer priserna en aning. Flera av er har påpekat att priserna är något låga med tanke på att överskottet går till Barncancerfonden men vi ville se till att få in lite beställningar innan vi justerade priset. ...

Av Jessica - 31 juli 2011 21:20

Blev så glad över att höra att insamlingen som Opplipengarna går till, "Tildes Minnesfond", inte avslutades den 25/7 utan fortsätter att samla in pengar till cancerdrabbade barn. Självklart kommer vi i o m detta att fortsätta att sätta in pengarna fr...

Av Jessica - 11 juli 2011 14:13

 En liten påminnelse om hur man beställer sin Oppligömma!En Oppligömma är den perfekta presenten till någon som du bryr dig om, du kan välja vännens favoritfärger till gömman samtidigt som du visar att du engagerar dig i barnen som drabbas av den för...

Av Jessica - 9 juli 2011 09:21

...innebär sol, bad, grilla, studsmatta och självklart att tillverka Oppligömmor   Vi börjar närma oss slutet av beställningslistan och tar tacksamt emot nya beställningar så att vi kan fortsätta virka/blinga på vår soliga veranda. I veckan har vi äv...

Av Jessica - 23 maj 2011 21:46

...ligger nu på köksbordet och inväntar morgondagen då de ska läggas på lådan för att påbörja resan till sina nya ägare. Mycket spännande då detta är de första Oppligömmorna som skickas iväg och lite nervös är jag ju över om de ska hålla måttet eller...

Ovido - Quiz & Flashcards