Direktlänk till inlägg 12 december 2008

Fredag - sista bloggposten här :o(

Av Jessica - 12 december 2008 14:39

Nu har jag äntligen bestämt mig, jag flyttar denna blogg till facebook istället. Men i en något mindre och enklare form då jag känner att det mesta av Opplis resa är över, i a f den som har haft med hans diagnos och behandling att göra.

Bloggen har hjälpt mig att bearbeta allt som har hänt och i stundens hetta har jag varit beroende av att uppdatera den och samla ihop dagen som har varit. Men nu när Oppli är friskförklarad och vi vill lämna den tiden bakom oss så finns inte det behovet kvar i mig i samma utsträckning. Oppli mår bra, går på dagis och är en mycket glad och nöjd pojke numera.
Han kommer att behöva gå på regelbundna kontroller var tredje månad under några år och sedan ska det förhoppningsvist räcka med en gång om året.

Tack till er alla som har kommit med så fina och inspirerande kommentarer! Tack till alla som har varit en del av denna resa och som har betytt så mycket för oss!

Lägg till mig som kompis på facebook om ni vill fortsätta ta del av vad som händer i hans liv eller nå oss även på krommen@hotmail.com

 
 
Ingen bild

ullis

14 december 2008 23:13

Såååå skönt att höra att han mår bra nu...God jul på er och sköt om er!
Kram från Frövi

 
Ingen bild

Anna-Karin

15 december 2008 19:57

Men oj vilken trevlig läsning, blev faktiskt tårögd av att höra att allt var så bra.
Har varit ut och kikat lite då och då och tänkt mycket på er och undrat hur det gått under den period då du ej skrev in på bloggen.

Massor av bamsekramar till er och ha nu en riktigt, riktigt underbar julhelg.

Och vill du så lägg gärna till mig på din facebook.
Jag heter Anna-Karin Åkesson och är den av två stycken som är utan bild.
Och du kan även hitta mig under familjeliv som Linsen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 16 oktober 2011 21:26

...så nu gör vi äntligen slag i saken och höjer priserna en aning. Flera av er har påpekat att priserna är något låga med tanke på att överskottet går till Barncancerfonden men vi ville se till att få in lite beställningar innan vi justerade priset. ...

Av Jessica - 31 juli 2011 21:20

Blev så glad över att höra att insamlingen som Opplipengarna går till, "Tildes Minnesfond", inte avslutades den 25/7 utan fortsätter att samla in pengar till cancerdrabbade barn. Självklart kommer vi i o m detta att fortsätta att sätta in pengarna fr...

Av Jessica - 11 juli 2011 14:13

 En liten påminnelse om hur man beställer sin Oppligömma!En Oppligömma är den perfekta presenten till någon som du bryr dig om, du kan välja vännens favoritfärger till gömman samtidigt som du visar att du engagerar dig i barnen som drabbas av den för...

Av Jessica - 9 juli 2011 09:21

...innebär sol, bad, grilla, studsmatta och självklart att tillverka Oppligömmor   Vi börjar närma oss slutet av beställningslistan och tar tacksamt emot nya beställningar så att vi kan fortsätta virka/blinga på vår soliga veranda. I veckan har vi äv...

Av Jessica - 23 maj 2011 21:46

...ligger nu på köksbordet och inväntar morgondagen då de ska läggas på lådan för att påbörja resan till sina nya ägare. Mycket spännande då detta är de första Oppligömmorna som skickas iväg och lite nervös är jag ju över om de ska hålla måttet eller...

Ovido - Quiz & Flashcards