Alla inlägg den 20 september 2008

Av Jessica - 20 september 2008 22:15

Jag vaknade imorse av att någon klappade mig i ansiktet med fjäderlätta smekningar, Oppli hade krupit upp bredvid min kudde och satt och betraktade mitt ansikte samtidigt som han klappade mig. Finns det något bättre sätt att vakna på?

Hans favoritleksak just nu är en leksaksmobil som han köpte på marknaden igår och idag kom jag på honom med att prata med Sanna Nielsen i den för att ge henne en vägbeskrivning hem till oss, få se när hon dyker upp... ;o)
Efter en mjukstart hemma hos mormor Kromm begav vi oss vidare till Örebro för att hälsa på hos kusin Hilda med familj. Där pågick husbygget för fullt, vi möttes av synen av Daniel snickrandes högst upp på tornspiran. Kolla in deras fantastiska bygge på http://torntoppen.blogspot.com/
Lilla Hilda var lika söt som alltid och i den ålder där man växer så det knakar!Hoppas bara att hon inte växer ifrån sina nya pulsvärmare så fort ;o)

Det har varit så roligt med denna utflykt och vi vet att det kommer att dröja innan vi kan komma iväg på en liknande igen, men ingenting är så bra som hemma! Trötta men belåtna har vi låtit kvällen rulla på här hemma, mannen fick ett ryck och lagade finmiddag som var mumsig värre!!! Jag tände en brasa i pannan så att Oppli och jag fick möjligheten att få ligga och skrumpna i varma bad, nu är vi redo för nästa utflykt. Grönan here we come......

Ovido - Quiz & Flashcards